1e Dag - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marjolein Bruijns - WaarBenJij.nu 1e Dag - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marjolein Bruijns - WaarBenJij.nu

1e Dag

Door: Marjolein Bruijns

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

03 Februari 2013 | België, Antwerpen

Vandaag aangekomen in Antwerpen. Alle spullen een plekje gegeven in me kamer. Daarna met pap en mam in de stad gelopen en even ergens een Belgische wafel gegeten en wat gedronken. Pap en mam zijn net vertrokken, vanavond eerste nachtje in mijn kamer in Antwerpen. Spannen hoor!
Morgen begint mijn stage week op de Wereld school. Ben heel erg benieuwd hoe het er daar aan toe zal gaan. Morgen ook op jacht naar pannen zodat ik culinaire hoogstandjes kan gaan maken in de keuken. Eerste contact is ook al gelegd, de buurman komt toevallig ook uit Nl en kent een jongen die in tijdje in Limmen gewoond heeft. Zo zie je maar hoe klein de wereld is!

  • 03 Februari 2013 - 20:13

    Lida Bruijns:

    Succes met je stage morgen en slaap lekker.

  • 03 Februari 2013 - 20:34

    Nienke:

    Heel veel succes!

  • 03 Februari 2013 - 22:21

    Denise Koman:

    Veel plezier Marjolein!
    Heb mij aangemeld voor de mailinglijst, dus als je wat plaatst kan ik dat zien hihi.
    We spreken elkaar!!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Marjolein

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 3110

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Buitenlandse stage

04 Februari 2013 - 31 Mei 2013

2e week Antwerpen.

Landen bezocht: